HTML

Angoltanárnő

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Angoloktatás-egyéni nyelvoktatás

2009.04.06. 11:41 luc besson

Sokáig nem éreztem szükségét annak, hogy felelevenítsem az angol nyelvtudásomat. Azonban a kisfiam kéttannyelvű iskolába kezdett járni, és én éreztem, hogy eljött az idő. Egy ismerősömtől tudtam meg, hogy az Örsnél találok egy profi angoltanárnőt, aki az egyéni nyelvoktatáson kívül vállal angoltanítást cégeknek és gyerekeknek is. Felkerestem, és nem csalódtam, mert hatékony módszereinek köszönhetően, már nem csak a kisfiamnak tudok segíteni, de kedvet kaptam az angol nyelvvizsgához is.

Klikk ide: onangol.elivepage.com/

Szólj hozzá!

Címkék: angol nyelv nyelvoktatás egyéni

A bejegyzés trackback címe:

https://angoltanarno.blog.hu/api/trackback/id/tr471049275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása