HTML

Angoltanárnő

2009.04.04. 16:13 luc besson

Lassan diplomázom, és nem rég ébredtem rá, hogy a nyelvvizsgám még sehol. Tanultam már angolt, de nem sokra jutottam. Valahogy a nyelvoktatás módszere sem jött be, meg az idő sem sürgetett még ennyire. Az Örsnél találkoztam egy hirdetéssel, amiben az állt, hogy angoltanárnő egyéni angoltanítást vállal, gyerekeknek cégeknek egyaránt. Azonnal telefonáltam, és megbeszéltünk egy időpontot, és immár két hónapja Tőle tanulok. Egy mázlista vagyok! Végre egy olyan angoltanárnő, aki rugalmas, és megtalálta a számomra leghatékonyabb módszert az angoltanítás terén. Mindez jól megközelíthető helyen az Örsnél. Még pár hónap és meg van az angol nyelvvizsgám!

Klikk ide: http://onangol.elivepage.com/

Szólj hozzá!

Címkék: angol nyelvoktatás angoltanítás

A bejegyzés trackback címe:

https://angoltanarno.blog.hu/api/trackback/id/tr651046058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása